joi, 10 iunie 2010

In incercarea de a schimba lumea...

I-am zis unei prietene ca mi-am facut blogul in incercarea de a face o lume mai buna si i-am cerut ajutorul. Raspunsul ei m-a pus un pic pe ganduri. Un pic mai mult de fapt. Nu faptul ca am aspiratii inalte m-a facut sa imi pun intrebari, ci insusi faptul ca mi-a indus ideea conform careia inca nu am trecut de perioada viselor. Acum nu numai ca ma intreb daca acest lucru ar fi posibil, dar am inceput sa ma intreb daca sunt chiar asa visator precum crede ea. Incep sa ma indoiesc de perceptia mea asupra lumii, de perceptia mea asupra echilibrului universal, de existenta unui bine universal. Acum inteleg cu adevarat ca oamenii nu pot fi schimbati doar printr-un singur post pe un blog, printr-o incercare de a le insufla ideea de bine, printr-o incercare a unui grup restrans de oameni de a ii constrange de la fapte rele. Oare suntem condamnati la fapte rele ? Oare insusi omul prin firea sa incearca sa se indeparteze de acel bine universal in care unii dintre noi inca mai cred? Existam sub forma de energie, dar valenta negativa sau pozitiva este data de noi, de modul in care vrem sa vedem lucrurile, de modul in care actionam asupra Universului. De ce nu am incerca cu totii sa fim mai buni ? De ce nu i-am zambi trecatorului grabit? De ce nu i-am incuraja pe cei ce au nevoie? Suntem din ce in ce mai rai, iar in incercarea cuiva de a schimba lumea nu va exista niciodata sorti de izbanda oricat de mult respectivul si-ar dori. Suntem ce alegem fiecare din noi sa fim. Putem fi buni sau rai. Totul depinde numai de propria noastra vointa.

3 comentarii:

  1. tot timpul visam si apiram la lucuri inalte,am vrea sa aveam lumea la picioare si o sa o schimbam cum vrem noi,dar dezamagirea din pacate nu intarzie sa apare...asa k tot ce ne ramane e sa ne adaptam chiar dk poate nu ne-am nascut in locul potrivit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum serios. Chiar nu poti schimba lumea. Poti schimba doar propria persoana, propriile credinte, valori, trasaturi de personalitate. Te poti schimba doar pe tine.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. si mai poti si alcv'
    deasupra tuturor posibilitatilor
    se inalta vointa

    RăspundețiȘtergere